Vážení zákazníci, označení skladem je aktuální skutečné množství skladových položek na našem skladu. Upozornění: k výdeji ze Z-BOXu potřebujete chytrý telefon s Bluetooth a GPS.

Náš Sortiment

Vážení zákazníci, dovolujeme si Vás upozornit na... Děkujeme za pochopení.

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Jméno a příjmení …..............................................

Adresa …..............................................

Telefon a e-mail …..............................................

 

Prodávající: Jaroslav Stehlík STECOSERVIS

IČ: 69465410

Sídlo: Svatá 101, 26751

Telefon a e-mail: 608 297 640, info@prodej-naradi.eu

 

Beroun, 1. ledna 2014

 

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Vážení,

dne ……… jsem prostřednictvím vašeho e-shopu www.prodejnaradi.eu s vámi uzavřel kupní smlouvu, jejímž předmětem bylo …...... značky ……… (identifikace zboží). Toto zboží jsem převzal dne ………

Na zboží se projevila tato vada: ….............................................................................................................

Vzhledem k tomu, že se zřejmě jedná o vadu odstranitelnou, žádám vás o opravu (jasné uplatnění práva z vadného plnění), a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.

 

Zároveň vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu a následně o potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání.

Předem děkuji za kladné vyřízení

 

..............................................

(vlastnoruční podpis)

 

Přílohy:

Kopie kupního dokladu